2014 m. gegužės 19 d., pirmadienis

Kaip Aš save priimu?

Paprasčiausias klausimas, atsako į daugelį dalykų. Kaip Aš save suprantu? Jeigu save suprantu, kaip fizinį kūną - tada, taip mes esame vilkų gauja, tenkinanti savo žemiausius poreikius; paėsti, pasidauginti ir išgyventi. Tada kitas mano gyvenimas - vilku gaujoj arba atsilikusioj Afrikos tautoj prie laužo su mėsos gabalu dantyse.Iki to laiko kol mėsa baigsis,o nuo žolių ėdimo ateis nušvitimas arba reinkarnacija į triuškiukų gauja : valgai-dauginiesi,valgai-dauginiesi....Ir dirbti nereikia, ir galvos sukti nereikia. Jeigu save suprantu, kaip protingą būtybę - tada man reikia patenkinti tik savo EGO poreikius; kurie sukuria krūvą - AŠ NORIU dalykų, ir tada vergauji iki gyvenimo pabaigos. Tada kitas tavo gyvenimas - eilinė vergystė, ir tol kol įvyks koks nors totalus krachas,kaip darbo netekimas, šeimos iširimas, bankrotas, vėžys arba dar geriau viskas kartu...tada sakai,o brač - dušia skauda ... Šitoj stadijoj dirba galvelė puikybės karūną užsidėjusi. Jeigu save supranti aukščiau fizinio kūno ir proto, tada tu esi sąmoninga būtybė - suprantanti,kad kiekviena tavo netobula mintis , žodis ar veiksmas,turi atoveiksmį. Tada supranti,kad yra priežasties-pasekmės įstatymas, ir pradedi elgtis kiekvienoje sek. sąmoningai,kad nesukurtumei neigiamų pasekmių. Tada gyveni - dėl kitų, iš begalinės meilės jiems. O čia,vargeli mielas, reikia dirbti, kiekviena sekunde,kiekviena miela minutę ir ne bet su kuo,o su savim,pačiu tobuliausiu savo priešu... Tagis,kurioj vietoj AŠ šiandien esu?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą